המשכיות עסקית – DR – תוכנית "ביטוח חיים" לעסק שלך
העסק שלך נמצא בצמיחה, הלקוחות מרוצים, השירות מצוין ולכאורה, העתיד נראה ורוד.
עד שיום אחד אתה מגיע למשרד ומגלה שאתה בעיצומו של "אסון מידע" המאיים על קיומו של העסק.
כך תגן על העסק שלך ותבטיח המשכיות עסקית, תוך מזעור הנזקים הכלכליים והתדמיתיים.
העסק שלך, כמו מרבית העסקים המודרניים זקוקים לתשתיות מידע ולמאגרי נתונים על מנת לתפקד.
תלות זו הופכת לעקב אכילס במצבים בהם מתרחש אסון מידע כתוצאה מאסון טבע, תקלה טכנית, מתקפת סייבר יזומה הזורעת הרס במערכות המידע, או חדירת תוכנת כופר, המצפינה את מערכת המידע ומשביתה מידית את פעילות הארגון. היערכות נכונה לתרחישים אלו, תאפשר לך להמשיך להתנהל מול הלקוחות, הספקים והמשקיעים, תוך מזעור הנזקים הכלכליים והתדמיתיים.
מעוניין בפרטים נוספים על הבטחת ההמשכיות העסקית
באמצעות פתרון DR מותאם אישית? השאר פרטים כאן
באסון מידע, אל תסמוך רק על הגיבוי
עד לפני 5 שנים, בעלי עסקים רבים הסתפקו בביצוע גיבוי למידע העסקי בשרתים פיזיים מרוחקים או בענן, מתוך אמונה ששחזור הנתונים ישמש רשת ביטחון במקרים של אובדן מידע. אך לגיבוי יש מגבלות משלו, כגון פרק הזמן הארוך מהתרחשות אסון המידע ועד השבת העסק לפעילות והעובדה שהגיבוי נותן מענה לנתונים בלבד ולא לתשתיות IT קריטיות שנפגעו. לכן, עסקים המגנים על עצמם באמצעות מערך גיבוי בלבד, חושפים את עצמם לתרחיש אימים, בו יכולתם לשמור על ההמשכיות העסקית מוטלת בספק.
Disaster Recovery – מהיום גם בעסקים קטנים ובינוניים
תוכנית ההתאוששות מאסון מידע אשר אומצה עד כה ע"י ארגונים גדולים בלבד, הפכה בשנים האחרונות לנגישה גם לעסקים קטנים ובינוניים, הנהנים מפתרונות מותאמים אישית, ביחס עלות-תועלת סביר.
תוכנית ה-DR כוללת מדיניות, תהליכים ונהלים שנועדו להבטיח המשכיות עסקית והיא נכנסת לפעולה מיד עם זיהוי פגיעה במערכת המידע הארגונית: מחיקת מידע בתום לב או במזיד, כשל בשרת, מתקפת סייבר, שריפה, רעידת אדמה ועד פגיעת טיל והיא מסייעת לבית העסק לחזור לפעילות מלאה באמצעות תשתיות, תוכנות וחומרות חילופיות.
מה היא תוכנית ה-DR המתאימה לעסק שלך?
תוכנית התאוששות מאסון, כרוכה בתהליך אפיון מובנה ויסודי, הנעשה מבעוד מועד. במסגרת זו מגדירים מהן הפונקציות החיוניות להמשך תפקודו של הארגון ויוצרים תיעדוף ביניהן: מי הם העובדים הקריטיים שחיבורם מחדש למערכת חייב להיעשות בעדיפות ראשונה? האם הארגון מבוסס על מערך שירות טלפוני שיש להשיבו לחיים במהירות? היכן יוצבו העובדים כאשר המשרד הפיזי יפסיק לתפקד? ומעל הכל, מהו זמן ההשבתה המקסימלי שהארגון מסוגל לספוג עד להשגת ההמשכיות העסקית, בלי שייגרמו לו נזקים כלכליים או תדמיתיים בלתי הפיכים.
מעוניין בפרטים נוספים על הבטחת ההמשכיות העסקית
באמצעות פתרון DR מותאם אישית? השאר פרטים כאן