שירותי מחשוב Help Desk – שירותי IT תמיכה במחשבים מרחוק
עם צוות של למעלה מ-300 מומחי מחשוב והנדסאים, אשר עוברים הכשרות והסמכות באופן שוטף, הלקוחות שלנו יודעים כי הם מקבלים שירות מחשוב מקצועי מאנשי תמיכה אדיבים ומנוסים, שיעמדו תמיד לצדכם, וישמשו לכם יועצים נאמנים. הניסיון העשיר שלנו עומד לרשותכם בכל עת
ל-genie מחלקת Help Desk מקצועית, אנושית ואדיבה, בעלת הבנה רחבה של מושג העבודה הארגונית. אנו מאמינים שלכולם מגיע שירות אישי, צמוד ולא פחות חשוב – מיידי. לכן, אנו מקפידים על גמישות במתן מגוון פתרונות מחשוב מקצועיים לעסק. נשמח להציע מניסיוננו הרב לרשותכם.
טעויות אנוש הן חלק טבעי בעולם המחשוב העסקי, ולכן לעתים, עסקים אינם ערים לקיומן של מערכות לא תואמות בארגון העלולות להתנגש באחרות. תנו למומחים של genie לסייע לכם בייעוץ ובהנחיה של סדר פעולות נכון, לצורך שליטה מבוקרת ואיכותית בכלל המערכות הממוחשבות בעסק.
כיצד פותחים קריאת שירות ללקוחות מחלקת Help Desk? אנשי התמיכה ב-genie שירותי מחשוב מנטרים ומתחקרים בזמן אמת קריאות שירות פעילות של לקוחות ללא המתנה, מכל מקום ובחיבור פשוט לאינטרנט, עד לבירור יסודי של מקור התקלה, תוך עדכון אונליין בסטטוס הטיפול.
אין להשתמש בקבצים אלו לצרכים אחרים, מלבד תמיכת Help Desk בשירותי ה-IT של ג'יני.
© כל הזכויות שמורות לgenie שירותי מחשוב | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
עיצוב אתר: WEB2
מלאו את הטופס ונציגנו ייצור עמכם: