מיקור חוץ IT – אאוטסורסינג והשמת מנהלי רשתות בארגונים
Outsourcing כשירות IT
שירותי טכנולוגיית מידע (Information Technology, או בקצרה, שירותי IT) נחשבים לחיוניים בתפעול של כל עסק או ארגון. ניתן להפוך אותם ליעילים ולפשוטים הרבה יותר. המלצה מועילה היא להפקיד את המושכות בידי חברות אשר פועלות בתחום ומספקות שירותים במסגרת של מיקור חוץ (Out Sourcing). לפניכם כל מה שחשוב לדעת על השירות של אאוטסורסינג לאנשי מחשוב, מבית genie.
כל הסיבות להעניק את המושכות לחברות מקצועיות
שירותי מחשוב לעסקים כוללים בתוכם פעולות הנוגעות למערכות המחשוב והמידע של העסק. כל עסק זקוק לתמיכה בתקלות, תחזוקה שוטפת של המערכות, פיתוח כלים ומערכות מידע, ביצוע פרוייקטים נקודתיים ועוד. מדובר בפעולות מגוונות שמצריכות זמן, ידע ומאמצים מרובים. לכן פנייה לחברה הפועלת בצורה של מיקור חוץ (IT אאוטסורסינג) עשויה להיות צעד הגיוני בהחלט.
מכיוון שבעסק או בארגון הממוצעים אין בהכרח אנשים המחזיקים בידע הטכני המשמעותי הנדרש לצורך ביצוע הפעולות השונות. שירותי אאוטסורסינג למחשוב או השמת של מנהל רשת בארגון, מונעת את הצורך לגייס ולהכשיר אנשי מקצוע לתפעול מערכות המחשוב.
צעדים שמצריכים הוצאות כלכליות נכבדות מהעסק. מכאן נובע בהכרח שפנייה לחברות חיצוניות עשויה לחסוך כספים לא מבוטלים.
ההתבססות על חברות המעניקות שירותים נקודתיים במסגרת של מיקור חוץ מאפשרת לארגון להתמקד בנושאים המרכיבים את ליבת פעילות העסק. בדרך זו יכולים אנשי העסק להתמקד בניהול השוטף שלו, כאשר הם יודעים כי בעת הצורך יש כתובת אליה ניתן לפנות. זאת, כמובן, לעומת התרחיש בו פעילות העסק "נתקעת" עקב הקושי של אנשיו להתמודד עם המערכות הממוחשבות ותפעולם.
היתרונות במיקור חוץ של טכנאי מחשוב ומנהלי רשתות
חברות הפועלות בשדה המשחק של מיקור חוץ מעניקות פעמים רבות סיוע סביב השעון. 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע. מכאן שבכל תקלה, בעיה או שאלה יש כתובת מקצועית אליה ניתן לפנות ולקבל מענה מהיר. זאת ועוד, באמצעות הטכנולוגיה כיום, חברות ה-IT יכולות לספק פתרונות Out Sourcing בשליטה מרחוק (Help Desk) או באתר הלקוח. מה שמאפשר טיפול מהיר עד מיידי בכל תקלה, פיזית בתוך הארגון.
לפירוט שירותי ה-IT שלנו – לחצו כאן
ליצירת קשר מהיר איתנו – לחצו כאן