לא מקטרים, מנטרים!
בעולם המחשוב של היום, הפך השירות המנוהל לחזית המובילה בשירות לקוחות עסקיים. ככלל, החיים בארגון נעים בין השקט של עסקים שהגנו על עצמם ונעזרו בשירות מנוהל לאיתור תקלות שבפתח, לבין אלו שדגלו בשיטת "סמוך על סמוך" וגילו לצערם בבוקר את הבעיה התורנית החדשה, כשהם אינם מוכנים לקראתה.
מתוך הראייה וההכרה בחשיבות השירות המנוהל, ומתוך התפישה הכוללת של האחריות החשובה להעניק ללקוחותיה את הערכים המקצועיים הגבוהים ביותר, Genie החלה לפני כשנתיים להשקיע משאבים רבים בפיתוח פתרון שינגיש את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם (אשר נועדו במקורן למערכות אנטרפרייז) ללקוחות קטנים ובינוניים (SMB), תוך מתן ראש שקט והבטחת המשך הפעילות העסקית שלה באופן שגרתי וללא פגיעה כלשהי בזרימה הארגונית.
התוצאה: הקמת מערך ה-GNoc של Genie Network Operation Center – שמציג מערכת ורסטילית חכמה המנטרת כל אות ופסיק במערכות המידע הקיימות של הלקוח, משגיחה עליהן באופן קבוע, מזהה בזמן אמת נקודות כשל, מזהירה ושולחת ללקוח התראות ספציפיות על תקלות פוטנציאליות שהחליטו "לבקר" את העסק שלו בלי להודיע מראש.
המשמעות היא, שכש- GNoc נמצא בצד שלכם, אתם מודעים מבעוד מועד לתזמון הבעיה, לגודלה, לנזקים שהיא עלולה לגרום למערכות המחשוב שבעסק שלך, ובעקבות כך, גם לדעת מראש אילו פתרונות מתאימים לטיפול בבעיה הספציפית שעתידה להתעורר במערכת. בכל פרק הזמן המתואר, מבוצע הטיפול כאשר המידע במערכות נשאר זמין בכל רגע נתון והפעילות העסקית של הארגון לא נפגעת, או בכלל מודעת לתקלה שהתרחשה; זו בדיוק המהות של שירות מנוהל, וזו גם החובה שלנו ב- Genie כלפי הלקוחות שלנו: אתם ממשיכים לעבוד כרגיל, אנחנו מזהים ומטפלים בתקלות שיתפתחו, אם וכאשר.
עכשיו, משהובהרה מהות השירות המנוהל, ישאל עצמו כל מנהל ארגון שאינו רוצה לקבל בבוקר בשורה על התקלה התורנית: האם לא עדיף להקדים מראש תרופה למכה ולהשאיר את ההפתעות בשק? כשמדובר ב-Gnoc, התשובה די ברורה.
צרו קשר עוד היום עם אנשי צוות מומחי ניטור המידע של genie. הצוות עומד לרשותכם בכל רגע וישמח לייעץ ולתאם פגישות שיפרטו על מעטפת הניטור האיכותית שמעניקה מערכת ה- Gnoc, כך שלעסק שלכם תותאם מערכת המייצגת את הצרכים הארגוניים שלכם ותיתן מענה על אירועים, תרחישים, פתרונות ומענה מידיים, שיוגדרו על ידכם בעדיפות עליונה כנחוצים ביותר עבור העסק שלכם.